ارتباط یک مربی با خانواده مهارت آموز

به عنوان یک مربی مهارتی چقدر با خانواده مهارت آموزان در ارتباط هستید؟میدانید این موضوع به شدت حائز اهمیت است و میتواند فضای آموزشی شما را دچار تحول کند.
۱-والدین زمانی که در حلقه آموزش شما قرار بگیرند ابتدا متعجب خواهند شد چون کمتر شاهد این رفتارها بوده اند در نتیجه شما را معتمد خواهند دانست و با شما همکاری خواهند کرد.
۲-زمانی که با خانواده مهارت آموز در ارتباط باشید به پرسش های کمتری بایستی پاسخ دهید و بیشتر میتوانید بر یادگیری در کلاس تمرکز کنید
۳-وقتی والدین را در جریان آموزه های کلاس خود قرار دهید آنها شما را امین خواهند دانشت و اعتماد خواهند کرد و مسئولیت بیشتری را در قبال فرزندانشان پذیرا خواهند بود.چون پی برده اند شما بیش از والدین برایتان آینده مهارت آموز اهمیت دارد.
اما چگونه با والدین در ارتباط باشید
۱-یک گروه در فضای مجازی ایجاد کنید و خانواده ها را عضو آن کنید هر آنچه مستند قابل درک برای خانواده ها اعم از تصویر ،ویدئو و یا فایل های آموزشی هست برای آنها به اشتراک بگذارید.
۲-برخی روزها را به عنوان زمان ملاقات با خانواده اختصاص دهید  راهبری کنید، مشاوره بدهید و فضای امروز و آینده مهارت آموزتان را برای خانواده تبیین کنید
۳-اتقاقات امروز در کلاس را توئیت کنید یا در اینستاگرام نشر دهید.

ارتباط با خانواده به شدت اعتمادزاست ،مطمئن باشید بعد از زمانی کوتاه فضای آموزشی،کسب و کار و محبوبیت شما در بین جامعه پیرامونتان منحصر به فرد خواهد شد.

Avatar

عبدالله برزوئیان

http://www.vri.ir

درود عبدالله برزوئیان هستم یک درونگرا ،شهودی ،احساسی و قانون مدار ، حل شده در مهارت ،مربی،مشاور و منتور حوزه مهارت آموزی مدرس دوره های فناوری اطلاعات بنیاگذار رویان اولین سیستم آموزش مجازی مهارت در ایران و راهبر وب سایت Skillsology علاقمندم هر کاری لازم باشه در زمینه مهارت آموزی انجام بدم چون اعتقاد دارم آینده سهم انسانهای ماهر ،من دوست دارم دنیا فرزندانم امن باشه ، آرمانم سیستم آموزش مهارت از لحظه لقاح (رویان) و در آینده ای نزدیک قول میدم شناسنامه مهارت برای هر ایرانی رو با هم جشن می گیریم .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *